Dietă și sănătate

10 exercitii simple pe care oamenii de succes le fac dimineata singuri acasa. Ai nevoie doar de salteaua asta.

 

  1. Câte 20 de ridicări de fiecare picior, pauză 30 de secunde și incă 20 și o să ai un abdomen cât ai zice “comaaandăăăăă salteauaaa!”
  2. Exercițiile astea doar PAR, dar nu sunt atât de dificile. Încearcă să faci doar 5, pe fiecare parte, pentru început, și crește-le progresiv până ajungi la 20 pe fiecare parte.
  3. Mișcă-te pe de o parte pe alta în timp ce vezi un video de 5 minute pe net. Nici nu simți cum trece timpul. Și celulita! ?
  4. Tot abdomenul ne dă cele mai mari bâtăi în cap in viața asta, așa că insistă cu exercițiile pentru pătrățele. Fă 20, pauză 10 secunde și încă 20 și ești gata!
  5. Se numește “planșă delfin” și lucrează TOȚI MUȘCHII. Cum să n-o iubești? Începe cu 15 și crește numărul progresiv până la 40 cu pauză de 10 secunde după 20.
  6. Facem și niște brațe? Nu sunt atât de grele, plus că lucrează și, desigur, abdomenul. Fă câte 30, mergi pe mâna noastră! ?
  7. Bicicletaaaaa! Ritmul ți-l decizi singur. Poți să începi mai lent, să pui o melodie de youtube, și spre finalul ei să accelerezi ritmul, să fie și un pic de cardio!
  8. Ai o minge în casă? Sau o sticlă de doi litri de apă plată? Plină, nu goală! Câte 40 cu pauză la jumătate, de 20 de secunde și ești gata de plajă!
  9. Pentru fesieri și picioare, ceva simplu și extrem de eficient. Ești deja expert. Fă câte 30 pentru fiecare picior, ok?
  10. Și încă una la final, pentru coapse la interior și, normal, fesieri, plus un pic de abdomen, încheie gimnastica de dimineață cu exercițiul asta. Câte 30 pentru fiecare picior. 20, fie, dacă ai apăsat snooze-ul de prea multe ori si ai intarziat la birou. Dar maine 30, ok? ?

P.S. Salteaua ar trebui să fie simplă și să nu ocupe mult spațiu în casă. Noi ne-am îndrăgostit de câteva modele de aici, mai ales ca sunt atât de ieftine! Plus, că dacă tot suntem pe aici, am găsit și echipamente de fitness la reducereeeee!

SPORT la treabă!

Comentarii: